Brev:
Svårt att somna i egen säng
12. oktober 2010
Alder:
20 mdr.
Svårt att somna i egen säng
Hej Helen,
Jag har en tvilling som tidigare sovit mycket bra i sin egen säng, men som de senaste veckorna vägrar att somna i sin säng. Han vill somna på min säng och jag ska ligga bredvid honom.
Tidigare har jag bara lagt ner honom i sängen, släckt lyset och gått ut så har han alltid somnat av sig själv. Nu vet jag inte vad som hänt!
Ibland har han vaknat om natten och gråtit, då har jag oftast tagit ner honom i min säng tills han somnat om.
Vad ska jag gøra? Har svårt att høra på hans gråt før han gråter inte så ofta normat sett.
Tack før svar =)