Brev:
Juniorseng - 23 mdr.
3. juni 2010
Alder:
23 mdr.
Juniorseng - 23 mdr.
Hej igen Helen,
Havde lige et helt andet spørgsmål og må hellere skrive det for sig selv:
Nu fylder Christian jo snart to år. Han har en Killiseng (ligesom den gamle JUNO seng) og den kan man tage tremmerne af og trække ud til en juniorseng.
Hvornår er det tid til det? Synes snart han er for lang til tremmesengen.
Men den er ret høj og jeg er lidt nervøs for om han skulle falde ud. Han skal også have en lille trappe for at kunne komme ned.
Hvordan tackler man overgangen til juniorseng / åben seng hvor de kan komme ud. Hvad gør vi hvis han står op og leger eller kommer rendende ind i stuen til os hele tiden?
Han falder selv i søvn og har gjort det længe, ligger nogle gange og snakker længe, men lægger sig til sidst til at sove uden problemer. Det vil vi jo også nødig ødelægge ved at han bliver forstyrret af at kunne komme ud af sengen.
Håber også du kan hjælpe med dette lille spørgsmål.
Kærlig hilsen
Anja