Brev:
Pludselig ændring når der skal soves
16. maj 2010
Alder:
18 mdr.
Pludselig ændring når der skal soves
Kære Helen
Først og fremmest et stort tak for dine hver gang fantastiske gode svar:-) Nu har jeg brug for din ekspertise omkring søvn.
Vores søn er nu 18 mdr, og har eller i en labg periode været utrolig nem at putte, max 15 min og så sov han. Derudover sov han hele natten i egen seng uden vi skulle over til ham om natten. MEN dette ændrede sig langsomt da vi gik fra vintertid til sommertid. Da blev det pludselig meget sværere at putte om aftenen, plus han begyndte at vågne om natten og gør det stadig.
Det tager en time at putte ham, og han skriger og bliver så ulykkelig hvis vi går ud af værelset før han er faldet i sævn, og det samme gør sig gældende om natten, hvor han simpelthen er begyndt at komme over i vores seng at sove når han vågner for han er bare så ked af det. Med det samme hans krop bliver lagt ned i vores seng ja så sover han ??
Jeg kan desuden fortælle at han lige været igennem en pecilinkur for halsbetændelse, og jeg var også til ørelæge med ham samme dag hvor pencilinkuren stoppede hvor han fortalte, at vores søn havde mellemørebetændelse på det ene øre og en smule væske på det andet, men at han ikke ville gøre noget da han regnede med at det gik over af sig selv nu han lige havde fået pencilin.
Vi har stærkt mistanke om at det måske er ørerne der driller ham, for han tager sig jævnligt til øret, og er ikke nær så glad for de store tumlelege i øjeblikket (hvor hovedet vender nedaf, eller han får en flyvetur) hvad tænker du??
Han har ikke feber og er ellers glad og aktiv i løbet af en dag hvor han meget gerne vil lege og udforske verden. )
Håber du kan hjælpe os lidt med vores tvivl og spørgsmål.
Kærlig hilsen
Majbritt