Brev:
Sutteflaske med vand - ved sengetid
14. februar 2010
Alder:
23 mdr.
Sutteflaske med vand - ved sengetid
Kære Helen.
Vores søn på snart 2 år - nyder at få en sutteflaske ved sengetid, med vand. Han elsker at få lidt vand på den måde og kan også spørge efter den om morgenen når han vågner.
Eftersom tiden går og han bliver ældre - vil det så være en god idé at fravænne ham at få vand af denne vej? :0) han får fortsat sut også til sengetid.
Mange hilsner
Tina