Brev:
Fortsat urolig søvn
21. januar 2010
Alder:
16 mdr.
Fortsat urolig søvn
Hej Helen
Som beskrevet tidligere har vores datter fået dræn i ørene efter en længere periode med mellemørebetændelse m.m.
Hun har i denne periode været meget vågen om natten mellem 8-12 gange og det spænder mellem den lille opvågning hvor sutten er god nok til den helt store gråd - hvor kun mor kan trøste.
Efter drænen den 11. december havde vi en lille forbedring, men ikke voldsomt.
Nu er vi tilbage på status q - hun er nem og lægge, men vågner gerne en time efter og kan ikke finde ro - hun vælter rundt i sengen.
Skal lige sige at hun i perioden ikke har haft mange dage, hvor hun har været rask. Det spænder mellem alene feber eller feber med forkølelse eller som nu forkølet med hoste.
Sygdom har nok stået på i snart 8 mdr. og det er ret frusterende.
Nattesøvnen - vi er der ude, hvor vi har prøvet næste alt - barnevogn indenfor - sutflaske - vi går med hende mm.
I går eks. efter en time med protester og 3 natter i træk uden rigtig søvn der kørte manden med hende i bilen i 30 min. hun sov så og vi kunne lægge hende.
Hun havde en forholdsvis rolig nat vågne en 8 gange men uden voldsomt gråd.
Hvad kan vi gøre?
Samtidig har min husbond og jeg en diskussion, når han har hende om natten kan hun blev meget ked af det og næsten hysterisk hvis ikke jeg kommer.
Når jeg kommer bliver hun rolig og kan dæmpes.
Han mener, at hun er hysterisk og beregnede i og med hun falder til ro når jeg kommer
Jeg mener, at hun er behovsstyret og bare gerne vil have sin mor og at hun ikke er uspekuleret.
Hvad er de i stand til i den alder.