Brev:
Putteritual - 13 mdr.
7. december 2009
Alder:
13 mdr.
Putteritual - 13 mdr.
Hej Helen
Har før fået god hjælp, så nu prøver jeg igen.
Noah er nu 13 mdr og en dejlig lille vildbasse:)
Han kommer i seng kl. 19.30, hvor han higer efter at få sin flaske mme. Falder oftest i søvn, mens han stadig sutter af flasken. Somme tider falder han ikke i søvn imens han får flasken, men falder i søvn kort tid senere. Flasken er virkelig det store hit, men tænker, at det snart må være tid til, at flasken bliver mindre. Ville også gerne på sigt, at han kan falde i søvn af sig selv efter en godnathistorie eller lignende.
Han sover faktisk godt, men vågner hver nat ved 3.00 eller 4.00 og vil først falde i søvn, når han kommer ind til os i sengen. Men falder også i søvn straks, når han kommer ind til os. Så tænker, at han savner tryghed. Eller er det os, der gør ham en bjørnetjeneste ved at komme ind til os?
Hvilke råd kan du give os?
På forhånd tak
Noahs forældre