Brev:
Vil falde i søvn på mors arm
16. september 2009
Alder:
20 mdr.
Vil falde i søvn på mors arm
Kære Helen.
Kasper er nu blevet 1 år og 8 mdr. I vinter var han on/off syg i 3 mdr. og fik her desværre den vane at falde i søvn i mors arme. Det er stadig den måde han vil falde i søvn på og det er ved at være lidt anstrengende. Dels tager det tit 1 time, dels er mor sygemeldt pga. overanstrengte arme, dels nægter far at deltage da Kasper ikke kan puttes på 5 min. Hvad gør jeg lige??
Har et par gange forsøgt at han bliver puttet, vi forlader rummet og går ind og ligger ham ned igen ca hvert andet minut. Men da junior kan skrige i flere timer uden at overgive sig, har vi altså synes det var synd efter ca 2 timer på den måde og har opgivet. Han vil ikke overgive sig til søvnen og kæmper til det sidste for ikke at falde i søvn. Har du et godt råd??
Hilsen Kaspers mor