Brev:
Sover når vi går, vågner når vognen holder stiller
28. august 2009
Alder:
2 mdr.
Sover når vi går, vågner når vognen holder stiller
Hej Helen
Først og fremmest tak for de svar jeg hidtil har fået fra dig som har været meget brugbare!!!
Det frustrerer mig noget for tiden at vi har så svært ved at få min dreng på 2 mdr til at sove.
Ved at gå med barnevognen kan vi stort set altid få ham til at sove og det er her han tager de længere lure - men ofte sker der det at så snart vi kommer hjem og stiller barnevognen så vågner han. ......
Jeg synes jo ikke at det kan passe at jeg skal gå tur med barnevognen dagen lang for at få ham til at sove. Herudover tænker jeg på om man allerede nu risikere at vænne ham til kun at kunne falde i søvn når barnevognen trilles eller vugges - eller skal jeg ikke tænke på det nu?
Når vi prøver at få ham til at sove indenfor er det i liften og sker det en sjælden gang at det lykkes så sover han ofte kun ca 45 min og vågner ofte op og bliver ked af det hvis man prøver at få ham til at sove videre.
Jeg ville så gerne kunne lære ham at sove nogle gode lange lure indenfor også og undgå at det er så svært at få ham til at sove indenfor - og jeg ville gerne at vi ikke absolut behøves gå med barnevognen i lang tid hver gang bare for at få ham til at sove - eller forventer jeg for meget?
Har du nogle gode råd?
Venlig hilsen
Mette