Brev:
Min datter vil ikke overgive sig om aftenen
2. juni 2003
Alder:
4 mdr.
Min datter vil ikke overgive sig om aftenen
Min datter på 4. mdr bliver ammet sidste gang ved 20-tiden om aftenen. Hun er glad og omgængelig hele dagen, men om aftenen er hun urolig, hvad-enten hun er oppe eller vi prøver at få hende til at sove. Jeg har masser af mælk og hun har ikke ondt i maven, så det er ikke det der er problemet.
Vi har prøvet at lægge hende i hendes seng for at få hende til at sove, men det kan godt gå 2 timer inden hun "overgiver sig". Har du et godt forslag til hvordag vi får hende til at lægge sig til at sove, når vi synes det er tiden?
Maria