Brev:
Græder når hun skal lave
10. maj 2008
Alder:
11 mdr.
Græder når hun skal lave
Hej Helen
Jeg har en datter på snart 11 måneder, som i flere måneder har haft problemer med at komme af med sin afføring. Hun presser rigtig meget, så meget at ben og arme ryster, samtidig med at hun græder. Det er forskelligt hvor ofte hun kommer af med noget, sommetider hver anden dag og andre gange presser hun i flere dage før det kommer ud.
Jeg synes ikke at det der kommer er særlig hårdt, det kan sagtens formes.. Har også været til læge med hende, og han siger der ikke er noget at se og at det er sjældent babyer har hæmorider. Jeg tænker at hvis hun har rifter ville det bløde og det gør det ikke.
Da hun var helt lille var hun åben i mellemkødet, det er nu helet men ligner sådan en lille hudflap. Ved ikke om det har nogen betydning?
Mit spørgsmål går altså på hvorfor hun græder og presser så meget når hun skal lave, om det simpelthen er fordi hun bare ikke kan lide det?
Med venlig hilsen
Maria