Brev:
Renlighed - problem med afføring
13. juni 2006
Alder:
3 år, 6 mdr.
Renlighed - problem med afføring
Hej
Vores dejlige, friske dreng på lidt over 3 1/2 år har smidt bleen for lidt over en måned siden. Det er gået fint med at tisse på potte og toilet, han har ikke haft behov for at blive mindet om det, men har selv sagt til - og i så god tid, at han når potte eller toilet. Altså få uheld.
I starten havde han nogle succesoplevelser med afføring på potte og også på toilet i børnehaven. Nu er det imidlertid gået noget tilbage og han laver i underbukserne istedet for at benytte potte eller toilet. Vi har prøvet at spørge ham om der er noget ved det han ikke bryder sig om, men han svarer ikke rigtig på hverken det ene eller andet. Vi synes det er lidt ærgeligt, når nu det fungerer så fint med tisseriet - han er også tør om natten, sover dog med ble, men tager den selv af og tisser på potten om morgenen.
Vi trænger til et godt råd!
Sommerhilsner fra Maibrit S.