Brev:
2.5 år og pottetræning
18. november 2015
Alder:
2 år, 6 mdr.
2.5 år og pottetræning
Hej Helen.
Det går super fremad med potten. Min datter siger næsten altid til, når hun skal lave stort nu. Dog ikke når hun skal tisse. Kommer det bare af sig selv som næste trin eller skal jeg prøve at tage bleen af hende, når vi er hjemme?
Hun er desuden begyndt at vågne om natten ved at hun tisser, og vil gerne have skiftet bleen. Så har hun svært ved at falde i søvn igen og har så ofte vågentid 1-2 timer derefter. Men det er vel lidt svært at gøre noget ved..
Med venlig hilsen
M