Brev:
Renlig? Hvad kan vi forlange?
1. november 2011
Alder:
3 år
Renlig? Hvad kan vi forlange?
Hej Helen.
Vores dreng bliver 3 år på lørdag. Jeg vil gerne af med bleen, nu hvor han er startet i børnehave. Han er meget bevist om det, men gider bare ikke sidde på toilettet og gør det hellere i bleen. Så tror det er ren dovenskab.
Han vil meget gerne have bleen af og gå rundt uden og vil have den af med det samme om morgenen fordi den jo er tung.
Tænker lidt at tage tørnen i juleferien, hvor vi er hjemme hele 10 dage.
Hvordan griber vi det bedst an?
Venlig hilsen
Mor