Brev:
Afføring hos 1-årig
1. november 2011
Alder:
14 mdr.
Afføring hos 1-årig
Hej Helen.
Der er altid rigtig meget fokus på babyers afføring og ledsagende trivsel – men hvad er et normalt afføringsmønster for en 1-årig? Er det normalt, at det nogen dage kun er én gang og ret fast, og det andre dage stadig kan være 4-5 gange og ikke fast?
Bliver nogle gange i tvivl om, om min søn har diarré, og om hans mave fungerer, som den skal…
Mange hilsener,
M.