Brev:
Væk med bleen..
4. september 2011
Alder:
3 år, 3 mdr.
Væk med bleen..
Kære Helen.
Her et andet spørgsmål:
C er jo nu 3 år og 3 måneder og på ingen måde interesseret i at smide bleen.
Han har gennem sommeren godt kunne rende rundt med underbukser og sige til når han skal tisse, men alligevel vil han have ble på kort efter. Når han skal lave stort beder han om bleen igen.
I dag har vi været i zoo og han har været uden ble hele dagen, så snart vi kommer hjem igen, vil han have ble på igen.
I børnehaven kommenterer de også at han ikke er interesseret i at smide bleen. De fortalte om en episode, hvor en anden dreng havde kommenteret på at C brugte ble og ikke skulle tisse på toilettet, når nu han er 3 år.
Skal vi bare slå koldt vand i blodet og vænne os til at lortebleskift fortsætter noget tid endnu, eller bør vi i gang med at puffe ham i blefri retningen (uden at presse).
Mange hilsner
C's forældre