Brev:
Easy up pants hjælper
16. marts 2011
Alder:
23 mdr.
Easy up pants hjælper
Hej Helen : )
Jeg havde et spørgsmål angående lidt "problemer" med puslebordet, bleskift og påklædning.
Vi er nu begyndt med også, at skifte ble med "Easy Up Pants" fra Pampers og at tage tøj på på badeværelset, så der bliver variation i det for Emilie... og det har en positiv effekt!!! : ) : )
Venlig hilsen
Gitte