Brev:
Vil hele tiden sidde på toilettet
11. marts 2009
Alder:
3 år, 3 mdr.
Vil hele tiden sidde på toilettet
Hej Helen,
Jeg har lige et lille spørgsmål som jeg gerne vil høre din mening om ..
Vores datter på 3 bruger stadig ble, hvilket er ok, hun har været rigtig meget igennem og er samtidig lige startet i børnehave så vi har ikke prioriteret bleen særlig højt.
Nå, men vores problem er at hun hele tiden (og i rigtig mange måneder) vil sidde på toilettet, hvilket jo selvfølgelig er den rigtige vej, men det er konstant og hun har aldrig lavet hverken det ene eller det andet der.. Hun syntes det er sjovt at tørre sig og trække ud:-)
Dette foregår rigtig mange gange om dagen, både ude og hjemme..
Vi ved jo at det må være lige om hjørnet at der sker et eller andet derude, men det er ved at være lidt frustrerende at skulle tage ble af og på og af og på igen og igen:-)
Samtidig er vi bange for at sige at hun ikke kan få lov at komme på toilettet for tænk nu hvis det lige var denne gang det skete og vi vil jo ikke demotivere hende.
Vil rigtig gerne høre din mening om dette da vi ikke rigtig ved hvordan vi skal tackle det..
På forhånd tak,
Mette