Brev:
Snart storesøster til tvillinger
7. juni 2008
Alder:
20 mdr.
Snart storesøster til tvillinger
Hej Helen.
Jeg finder ikke megen lekture om det at have et barn på 20 mdr. og vente tvillinger om 3 mdr.
Pigen er en meget stille, genert og tilbageholdende pige.
Hvordan kan hun få sine helt elementære behov opfyldt, når hun skal dele med to mere. (Graviditeten var slet ikke planlagt til nu).
Hvilke reaktioner er forventelige, og hvordan kan de tackles.