Brev:
Griner os op i hovedet når vi skælder ud
2. marts 2008
Alder:
2 år
Griner os op i hovedet når vi skælder ud
Hej Helen
Jeg har lidt svært ved at vurdere hvor meget jeg skal skrive omkring dette emne..... jeg har tidligere skrevet til dig om renlighed, og her var det meget lettere at skrive fact. I dette emne er det bare meget sværere at finde ud af hvor jeg skal starte og slutte.....
Vi har 3 piger hvoraf 2 af dem sommetider bare griner os op i ansigtet når vi "skælder ud" eller taler alvorligt til dem.
Den ene er ved at fylde 2 år og den anden fylder 4 til sommer. De har erfaret det samme i vuggestuen, og i børnehaven har de bemærket at hun ofte smiler selvom hun f.ex også er sur, f.x. på et andet barn... dette gør også at andre børn ikke altid forstår hvad der sker, fordi hun jo ser glad ud og vupti får de måske en dukke REVET ud af hånden....
Jeg er godt klar over at du nok ønsker flere detaljer men jeg vil til at starte med høre hvilke årsager der kan være eller hvad du ønsker at høre mere om.
På forhånd tak:-)