Brev:
Min datter på 16 mdr. opdragelse?
27. oktober 2015
Alder:
16 mdr.
Min datter på 16 mdr. opdragelse?
Hej Helen,
Jeg et sprøgsmål vedr. vores datter på 16 mdr. mht. opdragelse.
Begge hendes forældre har desværre stort temperament og hun har desværre arvet en del af det. Hun er en pige som er meget meget nysgerrig og bliver simpelthen så tosset og ked af det hvis hun ikke får de ting hun hele tiden vil have. Hun vil mærke ved alt osv.
Hvis vi spiser vil hun have alt det som står på bordet og røre ved. Hun bliver så ulykkelig og sur hvis hun ikke får sin vilje. Hun vil op ofte og nusse og hvis man ikke løfter hende er skrig og tårer samt så ha hun noget med døre, som de os nævner vuggestuen. ...
...
Hun kan ikke lide de går op og bliver lukket og at folk går ind og ud. Hun bliver ulykkelig og tårerne vælter frem, hvis hun ikke kommer med ud af døren. Et stort problem. Både i vuggestuen samt derhjemme. Hvad skyldes det, og hvad kan man gøre ved det?
Hvornår skal man begynde at opdrage og hvornår skal man tage kampene med hende? Er hun for lille pt. eller skal man allerede starte nu og i hvilken grad starter man. ?
Det går os meget på at hun begynder at græde hun hver gang der er det mindste hun ikke må eller det med dørerne.
Håber du kan svare på ovenstående.
Med venlig hilsen
Pernille