Brev:
Ligge alene
7. august 2014
Alder:
13 mdr.
Ligge alene
Hej Helen
Min dreng kan ligge længe i sengen, efter han er vågnet, nogle gange bare og kigge, andre gange tumler han rundt og siger lyde – han lyder til at hygge sig.
Han kalder aldrig på mig (som han gjorde da han var mindre).
Jeg lader ham ligge, men går til ham efter noget tid, for synes da ikke, at han bare skal ligge i sengen så længe. Men nogle gange tænker jeg dog, om det er hans behov for bare netop at ligge selv, der gør det.
Men er der ”grænser” for hvor længe? Nu han ikke ”kalder” på mig?
Tak igen.