Brev:
Uenige forældre
12. april 2014
Alder:
15 mdr.
Uenige forældre
Hej Helen.
Har brug for din proffesionelle rådgivning.
Min mand og jeg er uenige om mad programmet i huset. Vores datter på 15 måneder som er glad, udvikler sig og vejer det hun skal vil pludselig ikke spise,- i øjeblikket sikkert i forbindelse med tænder.
Hun er en smule kræsen til tider, men hun elsker ristet rugbrød med et tyndt lag syltetøj, så det ved jeg at jeg kan give hende både morgen middag og aften hvis hun ikke spiser dagens aften menu.
Hun er ellers glad for alt med frugt og grønt og små spiser hele dagen, æble, ærter, knækbrød, olg.
Min mand mener at vi gør os selv en bjørnetjeneneste og står fast på at vi fremover ikke servere andet end det dagens ret byder på, og det gør lidt ondt i mit mor hjerte.
Hvad siger du ?