Brev:
Vil ikke høre hvad jeg siger
23. januar 2013
Alder:
18 mdr.
Vil ikke høre hvad jeg siger
Hej Helen.
Hvordan få jeg min søn på 18 mdr til og forså når jeg siger nej!
Han hører de fleste af gangene, men han prøver mig selvføgelig også af og som de gør i hans alder, men mit problem er at rigtigt mange af gangene griner han bare ikke sådan ha ha griner, men som om han tror det er en leg. F.eks hvis han slår på vores fjernsyn og jeg så siger NEJ det må du ikke, bliver han ved, jeg rejser mig så for at gå over og tag ham væk, mens jeg siger, Nej du må ikke, her løber han så skral grinene tilbage og slår til fjernsynet. Jeg har så prøvet forskellig måder råbe (hvilket jeg jo egentlig ikke synes er løsningen) jeg har også prøvet og sætte mig i øjenhøjde og sige jeg vil ikke ha du gøre det, og her regerer han enten med at grine som om jeg lige har kildet ham eller så prøver han og charme den med enten og kramme eller kysse..
Hvad gør jeg? Hvordan få jeg ham til og forstå nej, for det er ikke som om han slet ikke forså ordet nej.
Hilsen