Brev:
Når de begynder at slå og sparke for sjov
30. november 2012
Alder:
23 mdr.
Når de begynder at slå og sparke for sjov
Kære Helen
Jeg har skrevet til dig før, omkring min datters søvnproblemer. Og jeg vil først lige sige 1000 tak for dine gode råd, det har virkelig hjulpet os, og de problemer er nu helt løst.
Grunden til, at jeg skriver til dig nu, er at min datter, som fylder 2 år til januar, har fået en ting med at slå og sparke på mig - samtidig med at hun GRINER. Så det er sådan set en "leg" for hende, men jeg synes altså ikke det er særlig sjovt at blive slået på og sparket på.
Godt nok er hun kun 2 år, så det gør ikke alverdens ondt, men hun skal stadig ikke slå og sparke sin mor. Og heller ikke andre mennesker (har ikke set hende gøre det/hørt nogle klager) for den sags skyld.
Jeg har ikke hørt noget fra dagplejemoderen omkring dette problem, så formoder ikke det sker andre steder, end lige på mig. Gudskelov for det da.
Hun trives på alle mulige måder, og er det gladeste barn, som altid er glad for at se mig (mor), når hun bliver hentet og er glad for andre mennesker.
Jeg ved simpelthen ikke hvor det kommer fra, da hun ikke har gjort det før ca (2-3 ugers tid). Så derfor ville jeg høre om jeg kunne få endnu et godt råd med på vejen.
Venlig hilsen
En bekymret mor