Brev:
2 år, opdragelse og måltider
27. februar 2012
Alder:
2 år
2 år, opdragelse og måltider
Hej Helen.
Min søn fylder snart 2 år og er en glad dreng med fuld fart på. Han forstår det meste og siger også mange ord efterhånden.
Mit spørgsmål er - hvor meget man kan forlange af ham givet hans alder? Kan man fx forlange at han "holder bordskik" - dvs sætter sig til bords når maden er klar og ikke smutter afsted igen i samme sekund han ikke vil have mere og spise?
Forstår et nej - når han sidder med masser af mad på tallerken og kun vil spise en bestemt ting eller pålægget på brødet? Når han ikke får sin vilje bliver han meget sur / ulykkeligt - men det går hurtigt over igen :-)
Kærlig hilsen
V's mor