Brev:
Griner når jeg siger nej
16. november 2011
Alder:
15 mdr.
Griner når jeg siger nej
Hej Helen.
Du må undskylde at jeg hele tiden skriver. Der er bare så mange ting, som jeg er i tvivl om og jeg ønsker at gøre det bedste for min søn:)
Min søn Marius, er nu snart 15 måneder. Han er begyndt på at slå til fjernsynet, og når man siger nej og tager ham væk, så griner han. Det samme ses i mange andre situationer, hvor han gør noget han ved han ikke må.
Han griner bare over hele hovedet. Og jeg aner ikke hvad jeg skal stille op, for at få ham til at stoppe og forstå at det må man ikke?
Venligst den fortvivlede førstegangs mor
Michelle