Brev:
Fødselsdag i børnehaven?
18. september 2011
Alder:
3 år, 1 mdr.
Fødselsdag i børnehaven?
Hej Helen
Har lige lidt overvejelser omkring vores drengs 3 års fødselsdag... han startede i børnehave her lige inden sommerferien, havde fødselsdag i ferien og vi holdt familiefødselsdag hjemme.
Vi regnede jo med så at skulle holde hans fødselsdag i børnehaven, når han kom fra ferie. Hans pædagog siger så at de normalt ikke holder fødselsdag for børn, der har haft fødselsdag i sommerferien, da det bare vil være forvirrende igen at skulle holde fødselsdag når der er gået noget tid siden det var selve dagen! Hvad er din mening - tror du han har "glemt" det - det er nu halvanden måned siden han havde fødselsdag?
Vi havde egentlig i ferien snakket med ham om at han skulle holde det i børnehaven og det ville han meget gerne - dog har han egentlig ikke selv nævnt det efter. Vil jo så nødig skuffe ham, og "snyde" ham for børnefødselsdagen... og vi måtte gerne holde det dernede hvis vi stadig gerne ville :) Men er det bedre at lade det ligge ?
Mange hilsner
S