Brev:
Rydde op
8. februar 2011
Alder:
2 år, 6 mdr.
Rydde op
Hej Helen,
Jeg vil gerne laere min dreng paa nu 2,5 aar at rydde op efter sig i legetoejet etc.! Han virker som et ordensmenneske - lukker alle skuffer der staar aaben, saetter sko hen paa hylden etc. - men i legen og med legetoejet er han ikke kommet i "oprydnings-mode" endnu.
Har du et bud paa hvordan jeg bedst paavirker ham til at rydde op?
I samme genre: han er indenfor de seneste maaneder blevet ret svinet under spisning; stikker haanden i glasset, vasker yoghurt skeen i glasset, spytter pludselig maden ud, smider ting paa gulvet spreder risen ud over bordet etc. - hvad kunne den mest positive reaktion paa dette vaere?
TAK
Lone