Brev:
Fjernsynskiggeri
20. oktober 2010
Alder:
4 år, 1 mdr.
Fjernsynskiggeri
Hej Helen!
Vores drenge nyder at se lidt fjernsyn sidst på eftermiddagen, når de er trætte efter de har været i børnehave. De ser typisk omkring 30min 4 dage om ugen.
Hvor meget mener du er passende til børn i alderen 3-4 år?
Med venlig hilsen
drengenes mor