Brev:
Vil ikke hjem
21. september 2010
Alder:
2 år, 11 mdr.
Vil ikke hjem
Hej Helen
Nu er drengene ved at være 3 år (født 32 + 5) Og det går rigtig godt.
Dog er jeg lidt frusteret over at den ene af drengene bliver meget vred, sur, frusteret når vi f.eks. skal hjem fra vuggestue eller hjem fra en cykel tur eller en gå tur.
Når vi kører hjem fra f.eks. vuggestue. hopper han selv ind i bilen når vi nærmere os hjemmet. begynder han at sige nej nej og holde på selen. og sige kører tur. som vi også gør nogen gange, men det tillader hverdagen bare ikke hver dag og ved hellere ikke hvor rimeligt det er, at han skal styre det.
Jeg synes det bliver en frustration for både ham og mig. for har prøvet alt prøvet at forbedre ham, prøvet at forklare ham hvad vi skal. Har taget ham under armen og så bare gået ind med ham. hvor han så skriger endnu mere og slår og sparker. hvis jeg slipper ham ligger han sig bare ned og pjevser......... så nu ved jeg bare ikke hvad jeg skal gøre..... så HJÆLP.
Håber at du kan give os nogle redskaber der kan hjælpe os igennem denne face.
Med venlig hilsen
Stine