Brev:
Bordmaner
5. september 2010
Alder:
2 år, 2 mdr.
Bordmaner
Hej igen Helen ;)
Hvad kan jeg forvente af bord maner, fra en dreng på 2 år og 2 mdr??
Når jeg siger bordmaner tænker jeg f.eks. på: spise "pænt" (små bidder og ikke bare pille pålæg af først) og bordskik.
Venlig hilsen
Maibrit