Brev:
Lære at lege med sig selv
1. januar 2010
Alder:
3 år, 4 mdr.
Lære at lege med sig selv
Hej Helen
Først vil jeg lige ønske dig godt nytår.
Jeg skriver da jeg har brug for et råd omk min søn igen igen.
han er 3år og 4 mdr. han går i skovbørnehave og er rigtig glad for det og trives.
Han har ingen søskende og får nok heller ikke da vi har været igennem meget og er endelig kommet oven på og har det godt alle tre. vi tør ikke at tag chancen at få et barn mere i frygt for vi skal gå ned igen. Vi elsker vores søn over alt på jorden og han mangler ikke noget.
Vores bekymring er at ham ikke er så god til at lege med sig selv her hjemme og bliver sur og slår og kaster med ting når det ikke lige bliver som han har tænk.
Vi tænker om han keder sig men det må man vel også godt engang imellem. han har masser af legetøj og jeg har prøvet at sætte en leg igang, men lige så snart jeg vil til at lave noget andet bliver han sur og kaster alle tingene væk.
Får han ikke opmærksomhed nok eller er det grænser der mangler eller måske skal de være klare? men jeg ved ikke hvordan vi skal gribe det an eller er det en fase..
Jeg ved ikke om du kan hjælpe os men tak på forhånd
Venlig hilsen
Britta