Brev:
Opdragelse - kaster med ting
14. september 2009
Alder:
14 mdr.
Opdragelse - kaster med ting
Hej Helen
Agnes er blevet 14 måneder og en meget bestemt dame :-) Hun går fint selv, og taler også lidt. Rigtig dejligt!
Men - hun er begyndt at smide sit legetøj efter både far og mor. Hun tager sigte og når hun rammer så JUBLER hun. ØV!
Det er selvfølgelig ikke i orden, så vi siger nej, og tager hende væk fra legetøjet - men lige lidt hjælper det. 2 sek. efter er hun igang igen.
Hvordan angriber vi det bedst?
Jeg er meget i tvivl om, hvor meget vi kan opdrage på hende, når hun ikke er ældre. Samtidig vil vi meget gerne problemet til livs - også fordi vi er bange for at hun begynder på det samme i vuggesuen overfor de andre børn.
Håber du kan hjælpe lidt :-)
Agnes mor