Brev:
Graviditet og saltlakrids
11. juni 2008
Alder:
0 mdr.
Graviditet og saltlakrids
Hej.
Jeg er i 20. uge, og jeg har altid været vild med saltlakrids. Nu er min mand og jeg så ude at rejse i 3 mdr., og vi har lige fået sendt en forsyning saltlakrids hjemmefra med en bekymring fra min søster, om jeg spiser for meget saltlakrids.
Det lyder somom jeg kører en pose indenbords hver dag, men det bliver vel til ca. max 10 stk om dagen i gennemsnit. Jeg ved godt, det ikke er det aller mest sunde, men det er ligesom min eneste "last".
Jeg spiser ellers sundt, hverken ryger eller drikker, har skippet kaffen og skåret ned på teen... Hvor skadeligt er det egentligt for barnet?
Venlig hilsen
Sara