Brev:
Stakåndet gravid
27. maj 2008
Alder:
0 mdr.
Stakåndet gravid
Hej Helen.
Jeg gravid i 5. uge, så det er ret nyt.... men glædeligt. Jeg har endnu ikke de vilde graviditetsgener... men jeg har dog et, som jeg er i tvivl om er så normalt. Jeg er nemlig ret stakåndet. Det er da ikke normalt så tidligt i graviditeten. Skal jeg være bekymret over det ?
Med venlig hilsen
kkbl