Brev:
Forholdsregler under graviditet
20. november 2007
Alder:
0 mdr.
Forholdsregler under graviditet
Hej Helen
Jeg er gravid i uge 8, og har en datter på 2 år. Hun har fødselsdag omkring min termin, så der kommer til at være 3 års forskel på dem.
Min store datter er godt vant med at blive løftet op på puslebordet, i sin seng, til køleskabet, bag på cyklen osv. Jeg prøver at vænne hende til at stå op på en stol for at komme op i bordhøjde, men det er jo ikke muligt i alle situationer. Hun vejer cirka 12 kilo. Hvilke forholdsregler skal jeg gøre mig, for at passe på mit foster?
En anden ting er kaffeforbrug. Jeg drikker 1-2 kopper espresso om dagen, og elsker det. Kan jeg blive ved med det?
Mange hilsener
Birgitte