Brev:
Har maling kunne skade min baby?
9. november 2007
Alder:
0 mdr.
Har maling kunne skade min baby?
Hej
Jeg skriver fordi jeg er ved at gå ud af mit gode skind af bekymring efter jeg - uden at tænke mig om - har malet med en spraydåse.
Jeg er i 16. uge, og gør ellers alt for at passe på mig selv og det lille liv der vokser inden i mig. Men i dag malede jeg altså med en spraydåse uden at overveje om det nu var smart. Jeg havde maske på og ret heftig gennemtræk imens, og gik i øvrigt til og fra arbejdet, som måske i det hele varede 20-30 min. Men det lugtede jo noget skrapt ind imellem, og pludselig slog det mig hvad det kunne gøre ved babyen.
Jeg kan jo se på den at det er lokal-irriterende, og den havde kode nr. 3-1. Jeg stod ikke i "skyer" af maling, men hvad nu? hvad kan der ske? får jeg et skadet barn, eller et barn der ikke udvikler sig som det skal?
Jeg har luftet grundigt ud, men er bare så ulykkelig over at jeg kunne være så ubetænksom.
Venter utålmodigt på svar!
Venlig hilsen Tuc