Brev:
Graviditet og flytning
24. september 2007
Alder:
0 mdr.
Graviditet og flytning
Hej Helen
Så har jeg været til læge første gang, og fået af vide at jeg er i 9. uge på nuværende tidspunkt. Dvs. en uge længere henne end jeg troede.. - hvilket er dejligt.. Så er der kortere tid til at vi skal fortælle vores forældre om graviditeten.. (gør vi efter at uge 12 er overstået..)
Vi har købt hus, og skal flytte om 14 dage - 3 ugers tid. Og jeg ville bare høre hvor meget jeg skal passe på med tunge løft så tidligt i graviditeten?
Derudover vil jeg gerne spørge om man kan risikere at få en ufrivillig abort så tidligt i graviditeten uden at bløde? -ikke fordi jeg har en idé om at jeg har fået det, men blot et spørgsmål... :o)
Med venilg hilsen
Camilla