Brev:
Symptomer/liv
21. august 2007
Alder:
0 mdr.
Symptomer/liv
Hej Helen
Jeg er i den lykkelige situation, at jeg er gravid i uge 17.
Indtil videre har jeg haft en nem og uproblematisk graviditet, så det er bare skønt.
Vi har både været til NF-scanning, hvor alt var fint, og for 14 dage siden hørte vi hjertelyd...vidunderligt.
Nu er det bare sådan, at jeg de sidste dage har haft en mærkelig fornemmelse...som om at alt ikke er som det skal være! Det er svært forklare nøjagtigt, hvad det er anderledes, men indtil for et par dage siden kunne jeg mærke, at min livmoder "arbejdede", dvs. at jeg ofte kunne mærke nogle stik/trækninger, og det var især tydeligt, når jeg skulle sove/ligge ned.
I de sidste par dage, har jeg ikke mærket noget som helst, og så er det jeg bliver nervøs for, at der er noget galt?
Er det bare mig, der overreagerer? Hvordan synes du, at jeg skal forholde mig?
På forhånd tak
Venlig hilsen
Smilet