Brev:
Slimprop og min sygdom
10. august 2007
Alder:
0 mdr.
Slimprop og min sygdom
Hej Helen
Jeg er gravid i uge 28+3, jeg lider af en bindevævssygdom der hedder ehlers danlos type 3.
Denne sygdom har den ulempe at jeg har stor risiko for at gå for tidlig i fødsel.
I aften gik slimproppen så, jeg vidste ikke lige hvad det var men fik læst mig frem til at det var den. Den var lang, hvidlig og trådet.
Jeg har døjet en del med kraftige plukkeveer siden uge 16 så det har jeg bøvlet en del med, så derfor er det også svært at vide om der kommer flere, de har været slemme idag.
Mit spørgsmål er blot: jeg ved jo at jeg ikke er i fødsel og at der godt kan gå uger endnu, men skal jeg tage nogle særlige forholdsregler? Holde mig i ro mere end jeg gør ikke løfte noget o.s.v.
Håber du kan hjælpe mig lidt. Min kære mand er noget bekymret, det er lige gået op for ham at vi slet ikke har styr på alt udstyret. Dette er jo første barn så vi mangler jo alt. Dog håber jeg at vi har styr på det meste.
Kærlig hilsen
Lene