Brev:
Råd om maling i tidlig graviditet
28. juni 2007
Alder:
0 mdr.
Råd om maling i tidlig graviditet
Hej
Min kæreste og jeg prøver at blive gravide på tredje mdr. Har lige haft ægløsning (har haft meget regelmæssig mens. plus ægløsning fra første færd efter endt p-pille). Jeg har nu på fornemmelsen, at jeg er blevet gravid, men kan jo først teste efter jeg har overskredet første mens. dag, der er den 10. juli.
Nu er det sådan, at vi lige har købt ny lejlighed, og i den forbindelse er der en del malearbejde, der skal laves inden for de næste par uger. Ved at det er bedst, hvis malingen er vandbaseret, men skal jeg helt undlade at male?
Har det nogen betydning, hvilket stadie man er gravid i?
Vil meget gerne være gravid, og kan næsten ikke holde ud at tænke på, at jeg kan sætte det over styr på grund af det.
Med venlig hilsen
Sabina