Brev:
Hårfarve og graviditet
17. juni 2007
Alder:
0 mdr.
Hårfarve og graviditet
Kære Helen
Jeg har lige et spørgsmål omkring hårfarve og graviditet. Jeg er gravid i 12. uge og kunne godt tænke mig at farve håret.
Jeg er udmærket klar over, at det ikke anbefales, at man farver hår med kemiske hårprodukter, men hvad med naturprodukter som henna eller økologiske frisører, der bruger prudukter som skulle være naturlige og ikke allergifremkaldende?
Tak for en god brevkasse
:-) Susanne