Brev:
Graviditet - ømme bryster
4. juni 2007
Alder:
0 mdr.
Graviditet - ømme bryster
Hej Helen
Jeg er som sagt stadig gravid. Jeg har så ømme bryster og det ligner at de er vokset 3 gange størelsen, er det helt normalt?
Så er min mave utrolig oppustet, synes allerede jeg har er stor mave, er der noget man kan gøre for at få den til at falde lidt, synes det er for tidligt at se såden ud og så er det heller ikke særlig behageligt?
Smil IM