Brev:
Gulerødder - 0 mdr.
21. maj 2007
Alder:
0 mdr.
Gulerødder - 0 mdr.
Hej Helen
Jeg er den tybe der spiser mange gulerødder i løbet af en dag, mine kollegaer siger derfor at de kan se når jeg er blevet gravid (de ved ikke at vi prøver på det), fordi man må ikke spise ret mange når man er gravid, pga A-vitaminet. Men det mener jeg ikke de har ret i. Har læst i et ugeblad at der slet ikke sker noget ved et kg om dagen. Hvad er rigtigt?
Har forresten ikke fået min mens denne gang så går og venter spænd om jeg har heldet med mig.
Med venlig hilsen IM