Brev:
Stikkende smerte i højre side
22. april 2007
Alder:
0 mdr.
Stikkende smerte i højre side
Hej Helen
Jeg har igen fået en kort mens, og er selvfølgelig meget ked af det. Men har de sidste par uger haft en stikkende fornemmelse i højre side, lige over hoftebenet, jeg mærker det tit, så er kommet til at tænke på hvad det kan være?
Så har min mor fortalt at hun havde mens de første to måneder af hendes graviditet, både med mig og min bror, er det noget jeg skal tænke på?
Ha en rigtig god søndag, og tak for en god brevkasse og de hurtige svar.
Med venlig hilsen IM