Brev:
Må man tage sol?
24. marts 2007
Alder:
0 mdr.
Må man tage sol?
Hej igen:)
Sikke et herligt forårsvejr det efterhånden er blevet!
Jeg kom til at tænke på om man må tage sol i solarie, selvfølgelig i moderate mængder, når man er gravid?
Har lige fået brev fra jordemoderen og skal til første besøg d. 8/5! Jeg glæder mig rigtig meget..
Mange forårshilsner
Sine