Brev:
Yes, endelig er den der
15. februar 2007
Alder:
0 mdr.
Yes, endelig er den der
Hej
Jeg har lige opdaget at jeg endelig er blevet gravid efter at have "prøvet" i et halvt års tid.
Jeg har været hos min egen læge igår og han har mærket lidt på livmoderen o.s.v. Jeg tror han havde travlt og jeg synes ikke jeg fik spurgt om det jeg gerne ville, så nu henvender jeg mig her!
Så vidt jeg kan regne mig frem til er jeg ca. 8 uger henne; Jeg har haft mavesmerter, svimmelhed og kvalme sidst i December og en meget, meget mystisk - nærmest ikkeeksisterende - menstruation der startede 2/1 (10 dage over tid)
Da jeg ikke lige har luret, at der altså var bid, har jeg ikke taget synderligt hensyn til mavsen, og nu er jeg nervøs for, at jeg har nået at gøre noget, der måske kan få konsekvenser.
Alle gravide bekymrer sig sikkert om dette, men jeg har jo nået at været til julefrokost og alt muligt, hvor jeg har drukket alkohol.
Jeg har også et arbejde med meget tunge løft og højt tempo.
Jeg har haft lidt ondt i min mave lige "fra starten af", men nu lægger jeg mere og mere mærke til det, måske også fordi jeg jo stadig er inden for de famøse 12 uger.
Jeg ved godt det er umuligt for dig at vide hvor det gør ondt og hvordan, men det er lidt ligesom hvis jeg skulle til at have min menstruation.
Tror du jeg skal være bekymret eller er det helt og aldeles normalt?
Jeg er faktisk lidt ærgelig over at det var så forhastet ved det lægebesøg, for det er jo stort!
Hilsen Sine
PS
Jeg skriver altså nok til dig 100 gange endnu, med mærkelige spørgsmål.