Brev:
Gravid men menstruationssmerter
17. januar 2007
Alder:
0 mdr.
Gravid men menstruationssmerter
Hej Helen
Jeg skrev til dig for en uges tid siden, med jeg var så tørstig.
Jeg havde min sidste menstruation den 15 december og jeg begynde i torsdags at få lidt ondt i maven, Jeg har så fra torsdag og frem (de er nu næsten helt forsvundet igen) haft "menstruationssmerter" men ingen menstruation. Det skal siges at jeg altid har haft menstruationssmerter.
Da der ikke var sket noget i går, tog jeg en test.. Og den var positiv. Det er bare rigtig dejligt. Så nu har jeg bestilt tid hos lægen.
Mit spørgsmål: Er det normalt med disse menstruationslignede smerter ?
Venlig hilsen
J