Brev:
Graviditet, dreng eller pige?
2. december 2003
Alder:
0 mdr.
Graviditet, dreng eller pige?
Jeg er en kvinde midt i tyverne som snart påtænker at blive gravid, og i den forbindelse har flere af mine veninder sagt, at man selv, selvfølgelig til en vis grad, kan være med til at påvirke chancerne for at få en dreng eller pige.
Det skulle komme an på hvilket tidspunkt undfangelsen sker... Jeg synes det lyder lidt absurt, men kan det virkelig passe?
På forhånd tak!
Anne