Brev:
Gravid og styrketræning
12. oktober 2006
Alder:
0 mdr.
Gravid og styrketræning
Hej Helen
Jeg har igennem mange år dyrket fitness regelmæssigt.
Jeg er nu blevet gravid (er i 12. uge) og føler mig usikker på hvad jeg må og ikke må. Har spurt om gode råd i fitnesscenteret, men er desværre ikke blevet klogere.
Jeg deltager i diverse aerobic timer, som også indeholder step og styrketræning. Derudover deltager jeg på spinningtimer. De sidste uger har jeg været mindre aktiv, idet jeg føler mig meget usikker. Er der noget jeg skal passe på?
Er også i tvivl om jeg må lave mavebøjninger, idet det føltes meget underligt?
Og så lige et andet spørgsmål. I denne uge har jeg haft lidt brunt udflåd, men heldigvis meget lidt. Er det noget jeg skal være bekymret for? (har ikke blødt eller haft ligende indtil nu)
Håber du kan hjælpe mig med svar på mine bekymringer.
De bedste hilsner Karina
Ps. Tak for en super god brevkasse.